Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Wysyłka
INFORMACJE
Gate s.c.
Amelin 20
97-500 Radomsko
NIP: 772-233-16-03

E-mail:
sklep@gatesc.pl

Telefon:
607776122
508144462

Godziny działania sklepu:
od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU
w godzinach 9.00 - 16.00

Płatności: 

- przelew tradycyjny
- pobranie
- odbiór osobisty
Promocje
Bestsellery

Wysyłka

Ceny przesyłek

ceny wysyłek na terenie Polski brutto.
RODZAJ PRZESYŁKI KOSZT
   
kurier 25,00 zł
kurier dłużyca do 2,5mb 70,00 zł
kurier dłużyca do 3mb 90,00 zł
kurier dłużyca do 4mb 120,00 zł
kurier dłużyca do 6mb 270,00 zł
kurier paleta 150,00 zł
kurier dłużyca do 4mb + paleta 270,00 zł
kurier dłużyca do 6mb + paleta 420,00 zł
 
 
Wybór płatności za pobraniem wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 5 PLN brutto. Pobranie obowiązuje tylko w przypadku przesyłki kurierskiej(paczki). Jeżeli złożyli Państwo zamówienie na więcej niż jeden towar opłata za pobranie naliczana jest jednorazowo do całego zamówienia.

- Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych.


Przesyłka kurierska

Przesyłki są wysyłane do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez GATE s.c. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego. Jednak w przypadku wysłania paczek przekraczających 30kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni roboczych.     O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia wysyłki na ‚Wysłano zlecenie’. GATE s.c. do wszystkich swoich zleceń oferuje usługą dodatwkową, poinformuj odbiorcę przed doręczeniem tak by kurier wpasował się z doręczenie dla najlepiej Państwu odpowiadających godzin. Wszystkie nowe zlecenia do godziny 10.00 są wysyłane tego samego dnia, po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z numerem listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej będziecie mogli zlokalizować swoją paczkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu uzgodnienia dogodnego terminu doręczenia przesyłki.

Zastrzeżenie godziny

Zastrzeżenie godziny wiąże się z dodatkową opłatą w firmie kurierskiej. Ze względu na to, że w większości firm przewozowych oferujących usługę doręczenia na godzinę sprawdzalność tej usługi jest niższa niż 20% zlecanych przesyłek, nie oferujemy naszym Klientom takiej formy doręczenia.

Przesyłki ciężkie

Za przesyłkę ciężką uważany jest każdy produkt powyżej 30kg. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurierzy żadnej firmy kurierskiej w kraju nie mają obowiązku wnoszenia paczek powyżej 31,5kg. Trzeba jednak zaznaczyć, że większość z nich pomaga nieodpłatnie wnosić towary.

Wysyłka zamówienia na kilka towarów

Przesyłki znajdujące się w Państwa zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi. Nawet w przypadku wysyłki tą samą firmą kurierską może się zdarzyć, że ciężkich przesyłek nie dostarczy ten sam kurier. Jeżeli kurier doręczy Państwu tylko jedną przesyłkę, nie oznacza to, że za chwilę nie zjawi się spedytor z resztą zamówienia. Doradcy Handlowi ustawiają wysyłki w ten sposób, aby wszystkie zamówione przez Państwa towary dotarły jednego dnia.

Zmiana adresu dostawy

Towar zostanie wysłany do Państwa na adres podany w formularzu danych osobowych w polu ‚Adres dostawy’. Aby go zmienić, należy wprowadzić nowy adres, używając formularza dostępnego po kliknięciu na ikonę „Zmień adres” przy wyborze sposobu dostawy przesyłki. Po dokonaniu korekty należy kliknąć „Kontynuuj”. Adres, na który dostarczona zostanie przesyłka, podany będzie w przesłanym do Państwa w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany adresu dostawy już po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem infolinii lub e-mailem (zawsze pamiętając o podaniu numeru zamówienia).

Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki

W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia awizo. W szczególnych przypadkach, za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc na numer podany na awizo. Po tym terminie towar zostanie zwrócony do magazynu GATE s.c. lub naszego dostawcy. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni zostanie on przeznaczony do dalszej sprzedaży.

Zwroty towaru

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Zasady zwrotu towaru

Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do magazynu naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

GATE s.c.

Amelin 20, 97-500 Radomsko

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep biopasja.pl. jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada oryginalnego opakowania, zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do GATE s.c. jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.


 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu