Zestaw do furtek o długości skrzydła do 1.8m i ciężarze do 100kg. Technologia BLUEBUS. Walky jest kompatybilny z systemem OPERA i SOLEMYO.
Cechy siłownika:
Modularna centrala sterująca WLA1 BLUEBUS:
Dane techniczne:
-siłownik WL1024C x 1szt.
-pilot 3-kanałowy ON3EBD x 2szt.
-radioodbiornik OXIBD x 1szt.
-gwarancja od autoryzowanego dilera firmy Nice
-instrukcja w języku polskim
NICE - marka Nice jest obecna na polskim rynku od 1996 roku i w tym czasie z dystrybutora bardzo podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, stała się dostawcą kompleksowych systemów automatyki, zintegrowanych z nimi systemów alarmowych wspartych najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi ułatwiającymi zarówno ich instalację, jak i użytkowanie. Wieloletnie doświadczenie, coraz większe zaufanie konsumentów i specjalistów do marki Nice oraz przyjęta strategia dostarczenia klientom kompleksowej oferty uzupełniających się produktów, stały się przesłanką do wprowadzenia na rynek w 2011 roku wysokiej klasy segmentowych bram garażowych Nice. Dzięki temu firmie udaje się utrzymać przewagę konkurencyjną i pozycję lidera rynku, a przyznany trzykrotnie tytuł ‘Lider Rynku’ w kategorii najlepsza firma w branży automatyki do bram i rolet jest najlepszym dowodem uznania i zaufania Klientów.
BiDi firmy Nice.
Drogę radiową Nice Bi-Directional opracowano w celu poprawienia komfortu użytkowania automatycznych bram Nice. Dzięki zastosowaniu technologii radiowej dwukierunkowej, użytkownik dostaje potwierdzenie odebrania polecenia przez centralę napędu oraz w każdej chwili może sprawdzić położenie bramy. Daje to możliwości dotąd nieoferowane przez standardowe radioodbiorniki jedno-kierunkowe. Na komplet sterownika składa się radioodbiornik OXI BD obsługujący piloty FLO, FLOR, SMILO oraz BiDi oraz pilot ON3EBD.
Urządzenie jest zgodne z systemem Nice OPERA, więc może sterować aż 15 poleceniami.
Obudowa jest koloru czarno-białego, kształtem na wzór pilotów serii ERA. Istotna sprawa to przycisk oznaczony literką „i” to za jego pomocą możemy odpytać bramę o jej stan. Ciekawostką jest zastosowanie w pilocie technologii NFC, dzięki temu zabiegowi możemy sprawdzić min. stan baterii pilota za pomocą smartfona.
Przed instalacją radioodbiornika w centrali napędu, wyłączamy zasilanie sieciowe. Wkładamy radioodbiornik OXI BD do gniazda centrali. Załączamy napięcie. Radioodbiornik pulsowaniem diody Led wskazuje gotowość do pracy. Wczytywanie można wykonać na dwa sposoby. Pierwszy gwarantuje zapisanie wszystkich przycisków pilota na kolejne kanały radioodbiornika. Drugi daje możliwość wyboru kanału radioodbiornika i przycisku pilota z nim powiązanego.
A więc do dzieła.
Gdy prawidłowo zaprogramujemy piloty, możemy sprawdzić jak działa sterowanie bramą. Naciskamy przycisk na pilocie i wysyłamy polecenie do bramy drogą radiową.
Wibracja pilota oraz zapalenie zielonej diody LED sygnalizuje pomyślne odebranie polecenia.
4-krotne pulsowanie pomarańczowej diody oraz jednokrotne zapalenie czerwonej oznacza brak odebrania polecenia.
Sprawdzamy stan bramy, czyli odpytujemy radioodbiornik połączony z centralą.
Naciskamy przycisk oznaczony literą „i” a następnie przycisk pilota sterujący automatyką, której stan chcemy sprawdzić. Jeśli radioodbiornik odbierze zapytanie, na diodzie pilota uzyskamy sygnalizację: kolor czerwony – brama zamknięta, kolor zielony – brama otwarta, kolor pomarańczowy – brama w stanie nie ustalonym – otwarta częściowo.
Wykorzystanie technologii NFC pozwala kontrolę pilota poprzez urządzenie mobilne obsługujące ten standard komunikacji. Po zbliżeniu pilota do telefonu, zostaniemy przeniesieni na stronę internetową na której możemy sprawdzić min, stan baterii pilota oraz krótką instrukcję użytkowania.
Droga radiowa BiDi, daje użytkownikowi potwierdzenie odebrania polecenia oraz sygnalizację stanu bramy to znacznie poprawia komfort użytkowania oraz daje nowe możliwości zarządzania drogą radiową.
UWAGA,
Istnieje możliwość zakupu zestawu wraz z wcześniejszym modelem pilota - ERA FLOR ( W tej samej cenie )